881 (2007)

Singapore
Muziek / Komedie

geregisseerd door Royston Tan
met Mindee Ong, Yann Yann Yeo en Ling Ling Liu

Het verhaal gaat over twee goede vrienden die opgegroeid zijn met liefde voor de Getai-cultuur, een kunstvariant met toneel en zang die een historische traditie in Singapore kent. Nadat ze door de Getai-godin gezegend zijn worden ze het populairste Getai-duo, de Papayas, van het land. Hun concurrenten, de Durian zusters, zijn echter stinkjaloers en vastberaden hun optredens te saboteren.