Vanished (1998)

Canada

geregisseerd door André van Heerden
met John Hagee, Bill Lake en Robert Collins

Zonder waarschuwing verdwijnen miljoenen mensen van de aarde. De uren daarna wordt de mensheid uit elkaar gescheurd als chaos het land regeert. Het wordt een tijd van grote verdrukking voor diegene die zijn achtergelaten. In dit docudrama, neemt pastor John Hagee je mee naar de nabije toekomst, in een wereld die wild en ongecontroleerd ronddraait. Globale vernietiging staat tegenover de persoonlijke tragedies en het verlies van diegene die zijn achtergelaten. Met dit docudrama schijnt pastor Hagee het licht op de overweldigende profetieën van Gods woord. Maar "Vanished" is veel meer dan een dramatisch beeld van wat komen gaat. Als de profetisch gebeurtenissen zich ontvouwen, de vervoering, het opstaan van wat de antichrist, de teleurstelling, de vervolging van nieuwe gelovigen, geeft pastor Hagee uitleg over wat het woord van God ons leert over deze gebeurtenissen.