Finders Keepers (1966)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Muziek

geregisseerd door Sidney Hayers
met Cliff Richard, Bruce Welch en Hank B. Marvin

Als de zanger Cliff Richard, en zijn band The Shadows, willen optreden in een vakantieoord in het Andalusische San Carlos, blijkt het hotel leeg te zijn. De toeristen moeten wegblijven, omdat een Amerikaans vliegtuig in de buurt een atoombom heeft verloren. Niet alleen de Amerikanen zijn op zoek naar de bom, ook buitenlandse agenten zitten achter de bom aan. Opgehitst door enkele schone Spaanse vrouwen, gaan ook Cliff en de Shadows op avontuur.

avatar van stephan73
Nogal flauwe film die probeert te profiteren van het succes van de Beatles films..