• 8.252.009 stemmen

Convicted: A Mother's Story (1987)

Drama | 96 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Richard T. Heffron

Met onder meer: Ann Jillian, Gloria Loring, Kiel Martin

IMDb beoordeling: 7,0 (54)

Plot Convicted: A Mother's Story

Een alleenstaande moeder, met twee kinderen, laat zich door haar geliefde, een dubieuze handelaar, ompraten om bij haar werk geld te stelen. Als hij met het geld verdwijnt, moet zij voor anderhalf jaar de gevangenis in. Maar na haar vrijlating, moet ze vechten om haar kinderen te houden.

stinissen (crew films & series)

Uitstekende tv-film met een mooie jillian, aplaus voor stephan73 voor het toevoegen.

avatar van clubsport

clubsport

Na ruim 25 jaar werd het eens tijd om deze tv film opnieuw onder de loep te nemen

Ik heb meerdere films gezien met dit onderwerp en deze legt de focus wat meer op de problemen van de kinderen die onder de hoede van haar zuster en haar man zijn geplaatst .

Dat levert nogal wat spanningen op en dat is natuurlijk te begrijpen maar hoe haar kinderen in zo een relatief korte tijd van haar vervreemden vind ik wat minder geloofwaardig , als het nu een tijdsbestek van

zeg maar 5 a 6 jaar was geweest dan had ik het nog wel kunnen begrijpen maar minder dan 2 jaar ?

Het is allemaal behoorlijk gedramatiseert en dat is natuurlijk een bekend gegeven in dit soort tv films

maar je kan het ook overdrijven .

Verder gewoon degelijk en we zien onze wonder years boy Fred savage eens in een andere rol .