An Angel from Texas (1940)

1 stem

geregisseerd door Ray Enright
met Ronald Reagan, Jane Wyman en Eddie Albert

Lydia Weston verlaat haar kleine Texaanse stad voor het grote New York. Zij laat er wel haar vaste en galante vriend Peter achter. Lydia stuurt regelmatig brieven en nieuwsclips naar huis die vertellen dat zij nu een grote ster geworden is op Broadway. Na een tijd gaat Peter naar New York om haar daar te verrassen, maar het is hij zelf die de verrassing van zijn leven krijgt als hij ontdekt dat Lydia geen job en nog minder geld heeft. Het koppel wordt al spoedig betrokken bij een stel valse producenten die Peter zijn geld aftroggelen om een zogenaamd toneelstuk te maken waarin Lydia de hoofdrol zou spelen.