Minghags (2009)

geregisseerd door Bam Margera, Brandon Dicamillo en Joseph Frantz
met Bam Margera, Ryan Dunn en Brandon Dicamillo

Een jongen komt met een bijzondere uitvinding; The Garbage Juicer, een apparaat waar je afval in kan dumpen en welke dit vervolgens omzet in drie verschillende drankjes. Je kan kiezen tussen limonade, grapefruit sap en olie. Een zakenman ontdekt deze uitvinding en besluit het ontwerp te stelen. De jongen besluit vervolgens om het ontwerp terug te halen voor de zakenman met zijn idee geld gaat verdienen.

avatar van stephan73
De poster hier is de teaserposter..

Verwacht er niet zo veel van.
Zeker ook zo domme film als haggard the movie!

Pff.wat een stomme trailer

Haha. Het zal wel zo'n kutfilm zijn .
Maar toch ben ik er wel benieuwd naar (H)
CKY-crew rockt

avatar van danijel
whoohoo we krijgen bam weer te zien

Nou ik heb de film gezien hoor. Haggard the movie was tenminste nog 1 film en nog wel vrij redelijk. Minghags bestaat eigenlijk uit allemaal korte stukjes en daar hebben ze 1 film en verhaallijn van gemaakt. Niet echt geslaagd als je het mij vraagt, had maar weinig lach momenten. De making off is nog het leukst haha

Where the fuck is santa is dan veel beter geslaagd, die was namelijk wel lachen En daar werd dezelfde crew gebruikt dus ze kunnen het wel

Iemand de film te koop ?