Geuk-rak-do Sal-in-sa-geon (2007)

Alternatieve titels: Paradise Murdered | Homicide Case on Paradise | Paradise 1986 | Geukrakdo Salinsageon

Zuid-Korea
Mystery / Thriller

geregisseerd door Han-min Kim
met Hae-il Park, Sol-Mi Park en Ji-ru Sung

Een eiland in het Koreaanse peninsula wordt gezien als een paradijselijk eiland van Zuid-Korea. Er wonen slechts 17 mensen op het eiland. Op een nacht wordt een van de bewoners brutaal vermoord en iedereen wordt verdacht. Langzamerhand breekt de hel los als meer inwoners worden vermoord en er een duistere geheim wordt ontsluierd.

Raffael77
Zeer matige film dat op alle fronten matig is.

avatar van Priller
Mijn gevoel bij deze film is fifty-fifty en hou het daarom bij 2,5 sterren. Het idee en het verhaal zijn verre van vernieuwend, maar ik bleef wel benieuwd naar de dader(s). Je zal echter geen parel missen indien je deze film links laat liggen...