• 8.257.885 stemmen

Geuk-rak-do Sal-in-sa-geon (2007)

Mystery / Thriller | 112 minuten

Genre: Mystery / Thriller

Alternatieve titels: Paradise Murdered / Homicide Case on Paradise / Paradise 1986 / Geukrakdo Salinsageon

Oorsprong: Zuid-Korea

Geregisseerd door: Han-min Kim

Met onder meer: Park Hae-il, Park Sol-mi  en Sung Ji-ru

IMDb beoordeling: 5,7 (318)

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Plot Geuk-rak-do Sal-in-sa-geon

Een eiland in het Koreaanse peninsula wordt gezien als een paradijselijk eiland van Zuid-Korea. Er wonen slechts 17 mensen op het eiland. Op een nacht wordt een van de bewoners brutaal vermoord en iedereen wordt verdacht. Langzamerhand breekt de hel los als meer inwoners worden vermoord en er een duistere geheim wordt ontsluierd.

image

avatar van Raffael77

Raffael77

Zeer matige film dat op alle fronten matig is.

avatar van Priller

Priller

Mijn gevoel bij deze film is fifty-fifty en hou het daarom bij 2,5 sterren. Het idee en het verhaal zijn verre van vernieuwend, maar ik bleef wel benieuwd naar de dader(s). Je zal echter geen parel missen indien je deze film links laat liggen...