Nathalie (1957)

Alternatieve titel: The Foxiest Girl in Paris

Frankrijk / Italië
Misdaad / Komedie

geregisseerd door Christian-Jaque

Nathalie Princesse, mannequin in het modehuis van Cyril Boran, wordt ervan beschuldigd tijdens de presentatie van de laatste collectie een oorclip van grote waarde gestolen te hebben van Gravin de Lancy. Zij slaagt er gemakkelijk in om haar onschuld te bewijzen, maar vindt het sieraad nadien toevallig zelf terug onder een zetel. Ze besluit het persoonlijk naar de gravin in haar hotel te brengen. Maar wanneer ze haar kamer binnenloopt stelt ze vast dat de gravin vermoord is en wordt ze door twee gangsters meegenomen.