Naqaab: Disguised Intentions (2007)

India
Thriller / Romantiek

geregisseerd door Abbas Alibhai Burmawalla en Mastan Alibhai Burmawalla
met Bobby Deol, Vikas Kalantri en Akshaye Khanna

Twee mannen vechten voor de aandacht van hetzelfde meisje Sophie (Urvashi Sharma), een meisje uit een middenklasse familie. Ze is sexy en zelfverzekerd en bovendien verloofd met Karan Khanna (Bobby Deol), een stijlvolle miljonair. Alles verloopt prima totdat Sophie Vicky Malhotra (Akshaye Khanna) ontmoet. Vicky is een ambitieuze man die er alles voor doet om acteur te worden. Sophie valt voor Vicky wat de nodige problemen meebrengt voor haar aanstaande huwelijk met Karan.

avatar van tn2543
Op de hoes van deze film staat; 'Best thriller of the year'. Moet zeggen dat er niks engs aan deze film is. Het is gewoon een normale bollywood film. Spanning is vrijwel niet te bekennen. Geen diepgang, en het verhaal slaat nergens op, of is gewoon té slecht in scene gebracht.

Ik gaf een 2.0

avatar van Social-Mask
Idd..stelde niet veel voor. Het was vrij ongeloofwaardig ook. Lijkt me niet mogelijk om geweldige kwaliteit met zulke camera's te krijgen die hij gebruikt om ze te filmen...

avatar van umbro01
Zo slecht was tie niet.