Indianapolis Speedway (1939)

Alternatieve titel: Devil on Wheels

geregisseerd door Lloyd Bacon
met Pat O'Brien, Ann Sheridan en John Payne

Joe, drievoudig winnaar van de Indianapolis race, racet nog steeds om de jonge Eddie een goede opleiding te kunnen geven. Joe heeft het beste voor met Eddie, en hij wordt woedend wanneer blijkt dat Eddie gestopt is met school om een racecarrière te beginnen. Joe probeert Eddie toch de kneepjes van het vak te leren, maar ze raken elkaar uit het oog wanneer Eddie een relatie begint met de foute Frankie. Als Joe tijdens een race een dodelijk ongeluk veroorzaakt, stopt hij met racen. Joe komt, na een rondreis, weer terecht bij de Indianapolis-race, waar Eddie aan mee doet.