Nails (1992)

Thriller / Misdaad

geregisseerd door John Flynn
met Dennis Hopper, Anne Archer en Tomas Milian

Harry 'Nails' Niles, de meest ruige en spijkerharde smeris van L.A., heeft zojuist zijn partner op gruwelijke wijze verloren. Bij het onderzoek naar de moord leidt het spoor naar een niets-en niemand ontziende drugsorganisatie. Door zijn taaie houding en met de hulp van een oude vriend, weet de schietgrage Niles deze organisatie telkens een stap voor te blijven. Maar wanneer zijn ex-vrouw, Mary, ontvoerd wordt, zet Niles alles op alles om haar te bevrijden, de drugsorganisatie te vernietigen en bovenal de dood van zijn partner te wreken.

FisherKing
Dennis Hopper was hier niet echt op zijn best..

neo (crew)
ja met zo'n slecht verhaal had ie er denk ik niet zoveel zin in.