Address Unknown (1997)

Drama / Thriller

geregisseerd door Shawn Levy
met Kyle Howard, Johna Stewart-Bowden en Patrick Renna

Tijdens een kampeertocht met twee van zijn vrienden vindt de vijftienjarige Matt Kester in een mijnschacht een postzak. De zak is er jaren geleden door zijn vader neergelegd, vlak voor zijn dood. De jongens brengen de zak naar het postkantoor en hopen dat ze daar flink voor beloond zullen worden. Maar de enige toezegging die men op het postkantoor kan doen, is dat de brieven alsnog bezorgd zullen worden. Eén van de brieven is gericht aan Matts moeder. In die brief vertelt zijn vader dat hij een illegale praktijk in valse postzegels heeft ontdekt.

avatar van narva77
Da's erg snel!