Point of No Return (1994)

Australië
Thriller

geregisseerd door Vincent Monton
met Marcus Graham, Doug Bowles en Nikki Coghill

Grady, een ex-soldaat en gevangene, ontsnapt uit zijn cel om de begrafenis van zijn vermoorde broer Chris bij te wonen. Kapot van dit verlies besluit Grady de moordenaar van zijn broer te vinden. Hij gaat terug naar zijn ex-vriendin Kate die hem hulp biedt. Wanneer Grady zijn oude celmaat Keith belt, met wie beide broers en hun neef Frank geld hebben witgewassen, hoort Grady dat zijn neef Frank niet te vertrouwen is. Dit heeft Chris al inmiddels ondervonden. Samen met Kate rijdt Grady naar het huis van zijn overleden broer en ontmoet daar Frank. Frank is nerveus en Grady ziet nu dat de persoon die hij het meest vertrouwde hem verraadde. Als Grady en Kate vlak bij een oplossing komen, blijkt dat de moord op Chris slechts het uitschakelen van een pion is geweest in een groot crimineel bolwerk. Met de dood op de hielen gaan ze de strijd aan die nodig is nu zelf te kunnen overleven.