Sometimes Aunt Martha Does Dreadful Things (1971)

Horror / Misdaad

geregisseerd door Thomas Casey
met Marty Cordova, Don Craig en Wayne Crawford

Stanley en Paul, een paar vrienden die één en ander op hun kerfstok hebben, huren een huis in de voorsteden, waar zij beslissen dat voor Paul de beste manier om het leven te begraven is zich als vrouw te verkleden en te beweren dat hij de tante Martha is van Stanley. Korte tijd nadat het tweetal hun intrek hebben genomen in het nieuwe huis vermoordt Paul een jonge vrouw die Stanley thuis uitnodigt. Pauls tendens tot gewelddadigheid loopt volledig uit de hand en spoedig is niemand die in zijn omgeving komt nog veilig voor hem.

vreselijk slecht.

avatar van brucecampbell
Kan toch niet zo slecht zijn?
Hier kan je trouwens een bootleg bestellen.

avatar van perceived
Zeker niet slecht!

Beetje braaf exploitation-filmpje dat anno 1971 zijn tijd vooruit was. Anno 2015 is het dat zeker niet meer. Desondanks tof om eens gezien te hebben.

Plot is voorspelbaar, acteerwerk is drie keer niks, maar de sfeer is prima en het keek lekker weg. Grappig "hippie-busje" ook 6/10*