Bokmyeon Dalho (2007)

1 stem

Zuid-Korea

geregisseerd door Hyun-su Kim en Sang-chan Kim
met Tae-hyun Cha, Chae-mu Lim en So-yeon Lee

Bong Dal-ho speelt samen met zijn vrienden in een rockbandje en ze hopen ooit ontdekt te worden. Op een dag lijkt die droom voor een van hen uit te komen. Bong Dal-ho krijgt een contract aangeboden bij een grote platenmaatschappij uit Seoel en hij vertrekt meteen naar de hoofdstad. Eenmaal aangekomen in Seoel staat rocker Bong Dal-ho voor een grote verrassing. De platenmaatschappij brengt alleen maar volksmuziek uit en hebben nog nooit een bekende ster voortgebracht. Aangezien Bong Dal-ho zijn contract al van te voren had getekend moet hij er maar het beste er van maken.