A Fever in the Blood (1961)

1 stem

geregisseerd door Vincent Sherman
met Efrem Zimbalist Jr., Angie Dickinson en Jack Kelly

Rechter Hoffman is een solide, vastberaden aanwezigheid in zijn rechtszaal, kwaliteiten die hem van pas zullen zijn wanneer hij besluit om zich kandidaat te stellen voor gouverneur. Senator Simon, met alle scrupules van een hongerige fret, probeert Hoffman om te kopen zodat die een plaats neemt in de Federale gerechtelijk systeem in plaats van zich kandidaat te stellen. De openbaar aanklager, Dan Callahan die ook voor dezelfde positie in de weer is, heeft ook een zedenvrije benadering van politiek en zal niet snel veranderen. De situatie wordt moeilijker wanneer blijkt dat Senator Simons vrouw, Cathy, ooit verliefd was op Hoffman.