Rabu Hina Kurisumasu Supesharu: Sairento Ivu (2000)

Alternatieve titels: Love Hina Christmas Special: Silent Eve | ラブひなクリスマススペシャル ~サイレント・イヴ~

Japan
Animatie / Komedie

geregisseerd door Yoshiaki Iwasaki
met de stemmen van Yui Horie, Yûji Ueda en Junko Noda

De winter is begonnen en kerst zit eraan te komen. Het is de eerste kerst van het millennium en de bewoners van het Hinata hotel zijn druk bezig om de boel te versieren. Naru en Keitaro zijn nog steeds aan het studeren voor het toelatingsexamen voor de universiteit van Tokio. Keitaro hoort een verhaal dat als je op de eerste kerstdag van het millennium iemand de liefde verklaart, dat je dan voor altijd gelukkig samen blijft. Hij wil Naru vertellen wat hij voor haar voelt maar hij is niet de enige met een liefdesverklaring. De liefde hangt volop in de lucht!