Kamikaze (1986)

Frankrijk
Sciencefiction / Thriller

geregisseerd door Didier Grousset
met Richard Bohringer, Michel Galabru en Dominique Lavanant

Albert is een oude, dronken, werkloze computerspecialist. Hij besluit de mensen aan wie hij de meeste hekel heeft, namelijk televisie-presentatoren, uit de weg te ruimen. Hiervoor besluit hij een apparaatje te ontwikkelen. Het werkt zo goed dat niemand enig idee heeft wie de moorden gepleegd heeft en detective Romain die belast met de zaak is staat voor een raadsel.

avatar van Rmie
Heeft dan niemand deze film gezien?
Het zou best een leuke film kunnen zijn , als ik zo de beschrijving hier boven lees.

avatar van Mad Man Mundt
Idd !

Lees ook net dat Luc Besson aan het script heeft meegeschreven, met muziek van Eric Serra weer, best benieuwd nu...