• 8.356.566 stemmen

Drama / Mystery | 95 minuten

Genre: Drama / Mystery

Geregisseerd door: Nick Briscoe

Met onder meer: Salvator Xuereb en Michael Sorvino

IMDb beoordeling: 3,5 (472)

Plot Blur

Adrian is een artiest die zich voorbereidt op de grootste expositie uit zijn carrière. Wanneer hij diep in zijn geest en gedachten graaft, krijgt hij waanideeën over het noodlot dat zijn vrouw Iliana zal treffen. Adrian raakt er steeds meer van overtuigd dat zijn mysterieuze buurman de moordenaar van zijn vrouw zal worden. De opening van zijn expositie zal echter gepaard gaan met een gemaskerd bal, waardoor de gasten niet herkenbaar zullen zijn en de dader ongestoord zal kunnen binnenkomen.

avatar van ralfsjam

ralfsjam

dit is een film die niet echt goed uit de verf komt. het eerste uur was erg traag en het laatste half uur van de hak op de tak. het verhaal was wel goed maar niet goed in de film gezet naar mijn mening. muziek was lekker,acteren was redelijk op de buurman na dan (die zoog) schilderijen waren wel mooi, sommige vrouwen ook wel en de hoofd persoon deed zijn uiterste best om de film op z'n poten te houden! ik heb me zeker niet zitten vervelen, maar wat ik al zei, het hed beter gekunt. een 2,5!

kijk hem gerust.

ik heb al heel veel films gezien maar deze was toch wel de slecht om echt naar te kijken sorry

er zat in mijn ogen geen verhaal in slecht geacteerd en het einde sloeg op oorlog

maar goed dat is dus wel mening