Le Sette Cinesi d'Oro (1967)

Alternatieve titel: Le 7 Cinesi d'Oro

1 stem

Italië
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Vincenzo Cascino
met Vincenzo Cascino, Gloria Paul en Antonella Steni

Professor Barbikian is in bezit van een grote wetenschappelijke ontdekking van wereldwijd belang: een revolutionaire vloeistof die mensen aan het lachen maakt. Een grote remedie tegen oorlogen! De buitenlandse agenten geloven evenwel dat de kleine flessen die hij in bezit heeft gevaarlijke wapens zijn en willen de goedhartige arts inrekenen. Op een bepaald ogenblik loopt de situatie uit de hand en is de dokter in levensgevaar. Maar op het moment dat een gewelddadige bende zijn huis binnenvalt, breken een paar van zijn flessen met dolle pret tot gevolg.