• 8.262.081 stemmen

Fantasy / Horror | 95 minuten

Genre: Fantasy / Horror

Geregisseerd door: John Lechago

Met onder meer: Ron Fitzgerald, Bill Steele en Lizzy Strain

IMDb beoordeling: 3,4 (323)

Plot Magus

"A broken-down healer, learns the Magus has abandoned the Wizard's Code and is using his power for evil. Forced to come out of reclusion, this improbable hero finds an improbable assistant -- his teenage niece."

Als Felix, een aan lager wal geraakte genezer, ontdekt dat de Magus Fernos de Tovenaarscode schendt en zijn krachten voor het kwaad gebruikt moet hij in actie komen en zijn helende krachten zien te gebruiken om de Magus tegen te houden.

avatar van Legan

Legan

Ik kreeg het idee dat ik naar een pilot voor een goedkope tv-serie aan het kijken was. Dat zegt al genoeg lijkt mij als ik dingen aanhaal als acteren, decors en aankleding, verhaal, muziekkeuze, dialogen, cinematografie, etc…

2,0 uit 10 (1,0*)