Haunted Boat (2005)

Drama / Horror

geregisseerd door Olga Levens
met Courtney Scheuerman, Hannah Whalley en Jon Ericksen

Een groep tieners besluit om eens flink het beest uit te hangen op zee. Ze varen vanuit Los Angeles de oceaan op waar het feest van seks, drugs en veel drank kan beginnen. Wanneer één van de jongens door een haai wordt gedood, is er de volgende dag nog maar weinig van de feestvreugde te merken. De overgebleven jongeren proberen daarom zo snel mogelijk een haven te bereiken...

Oei, dit is niet zo'n goeie film (en dat is nog zacht uitgedrukt).
Dit is echt heel erg goedkoop. Echt, ik maak nog betere shots met mijn aftandse camera. Het verhaal gaat ook nergens over en na een uur is het al helemaal niet meer te volgen, de special effects (bijvoorbeeld die playstationhaai) en de clou zijn om van in je broek te piesen. Echt overslaan dit, want dit is helemaal niet goed!

Er was een hele plank gereserveerd voor deze film.Dan kon het toch wel niet zo´n heel slechte film zijn...fout,fout,fout!

Het verhaal laat natuurlijk ook niet veel te wensen over.Het acteren zou het natuurlijk het een en ander goed kunnen maken evenals special effects,nou,niet in deze film.
Er verschijnen zomaar ´spookjes´in het beeld,of als iemand ligt te slapen,hangt er een doodshoofd boven.Dit alles onder begeleiding van goedkope porno-muziek.Niet best.

Wat nog wel goed was waren de letters(titel,etc..)die hadden ook nog bloederig rood kunnen zijn..

Als iemand met deze film aankomt,direct terugtrappen de videotheek in.In ons geval was de videotheek al dicht.

De eerste film hier waar ik op reageer. Hopelijk ook de slechste want nog slechter acteerwerk, nog slechter camerawerk, nog makkelijker te raden plots en een nog vervelendere film dan deze kan ik niet aan.
Is er geen -10 waardering?

Dit was een geval van 5x niks.

avatar van Mary_Shaw
man hoe laag kan men zakken. Toen haar vrienden van de foto verdwenen dacht ik echt 'moet dit nu het plot voorstellen?'
dit was lam, zwak en totaal ernaast

avatar van Lui
Lui
Mary_Shaw schreef:
dit was lam, zwak en totaal ernaast

waar heb je de film vandaan mary?

avatar van Boeikens
zware kwelling om deze doodsaaie troep tot het einde uit te zitten!
Had op geen enkel vlak iets positiefs.
Puur tijdverlies.

Het verhaal in deze film is op zich wel goed.
Maar de uitwerking laat op alle vlakken te wensen over en dat is dan nog zacht uitgedrukt.
Slecht gemaakt deze film en dat merk je dadelijk aan de beelden.
En ook de vertolkingen zijn erbarmelijk.
Spijtig eigenlijk, want met een groter budget had dit wel iets kunnen zijn.