ad

Drama / Horror | 97 minuten

Genre: Drama / Horror

Geregisseerd door: Olga Levens

Met onder meer: Courtney Scheuerman en Hannah Whalley

IMDb beoordeling: 2,2 (664)

Releasedatum: 19 april 2005

Over Haunted Boat

"What's your greatest fear?"

Een groep tieners besluit om eens flink het beest uit te hangen op zee. Ze varen vanuit Los Angeles de oceaan op waar het feest van seks, drugs en veel drank kan beginnen. Wanneer één van de jongens door een haai wordt gedood, is er de volgende dag nog maar weinig van de feestvreugde te merken. De overgebleven jongeren proberen daarom zo snel mogelijk een haven te bereiken...

avatar van kneuckeretto

kneuckeretto

Oei, dit is niet zo'n goeie film (en dat is nog zacht uitgedrukt).

Dit is echt heel erg goedkoop. Echt, ik maak nog betere shots met mijn aftandse camera. Het verhaal gaat ook nergens over en na een uur is het al helemaal niet meer te volgen, de special effects (bijvoorbeeld die playstationhaai) en de clou zijn om van in je broek te piesen. Echt overslaan dit, want dit is helemaal niet goed!

avatar van jimzen

jimzen

Er was een hele plank gereserveerd voor deze film.Dan kon het toch wel niet zo´n heel slechte film zijn...fout,fout,fout!

Het verhaal laat natuurlijk ook niet veel te wensen over.Het acteren zou het natuurlijk het een en ander goed kunnen maken evenals special effects,nou,niet in deze film.

Er verschijnen zomaar ´spookjes´in het beeld,of als iemand ligt te slapen,hangt er een doodshoofd boven.Dit alles onder begeleiding van goedkope porno-muziek.Niet best.

Wat nog wel goed was waren de letters(titel,etc..)die hadden ook nog bloederig rood kunnen zijn..

Als iemand met deze film aankomt,direct terugtrappen de videotheek in.In ons geval was de videotheek al dicht.

avatar van EenFilmPerDag

EenFilmPerDag

De eerste film hier waar ik op reageer. Hopelijk ook de slechste want nog slechter acteerwerk, nog slechter camerawerk, nog makkelijker te raden plots en een nog vervelendere film dan deze kan ik niet aan.

Is er geen -10 waardering?

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Dit was een geval van 5x niks.

avatar van Mary_Shaw

Mary_Shaw

man hoe laag kan men zakken. Toen haar vrienden van de foto verdwenen dacht ik echt 'moet dit nu het plot voorstellen?'

dit was lam, zwak en totaal ernaast

avatar van Lui

Lui (crew films)

Mary_Shaw schreef:

dit was lam, zwak en totaal ernaast

waar heb je de film vandaan mary?

avatar van Boeikens

Boeikens

zware kwelling om deze doodsaaie troep tot het einde uit te zitten!

Had op geen enkel vlak iets positiefs.

Puur tijdverlies.

Tarkus

Het verhaal in deze film is op zich wel goed.

Maar de uitwerking laat op alle vlakken te wensen over en dat is dan nog zacht uitgedrukt.

Slecht gemaakt deze film en dat merk je dadelijk aan de beelden.

En ook de vertolkingen zijn erbarmelijk.

Spijtig eigenlijk, want met een groter budget had dit wel iets kunnen zijn.

avatar van Phantasm

Phantasm

Deze film is al een drama op zichzelf. Saai en vervelend.