Red Rover (2003)

Canada
Horror / Thriller

geregisseerd door Marc S. Grenier
met William Baldwin, Jodi Lyn O'Keefe en Brenda James

Kylie (Jodi Lyn O'Keefe) en haar broer Will (William Baldwin) erven een Victoriaanse villa op een eiland, een flink stuk uit de kust, bij een klein vissersdorpje. Kylie heeft haar hele leven al last van psychische problemen en haar broer Will, die psychiater is, wil zijn zus helpen haar angsten de baas te worden...

viel in alle opzichten mee...lekker vlotte film goed camera werk, prima geacteerd..en al lijkt het een voorgekauwd verhaaltje..toch zeer intressant..

avatar van kayakman
Inderdaad een obligaat verhaal,de film blijft dan ook wat hangen tussen de spaarzaam verdeelde "schrik"momenten.
Andere positieve kant, de makers betreden niet helemaal de platgelopen paden van dit soort salonhuiver - met andere woorden,er word gepoogd enige lading aan te brengen door een moeizame broer-zus relatie uit te beelden.
geslaagd voor doordeweeks DVD vermaak.

avatar van Black Identity
Fantastische film, heel goed geacteerd door Jodi Lyn O'Keefe. Ik ben een enorme fan van haar en heb al haar films. Ik heb de film al heel vaak bekeken. ALs je een Jodi Lyn O'Keefe fan bent zoals ik , dan moet je zeker deze film kopen.

avatar van Boeikens
Zwakke mysterie/thriller.

Er was wel een poging om een mysterieuze sfeer op te bouwen maar die werd teniet gedaan door de vele doodse momenten in de film.
Weinig spannend, veel te traag en voor een spookfilm veel te weinig schrikmomenten.
Kortom, bijdeze ben ik echt op mijn honger blijven zitten.

avatar van eavymetal
Goede Canadese Horrorfilm!