2002: The Rape of Eden (1994)

Alternatieve titels: Bounty Hunter 2002 | 2002: The Virgin Hunters

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Sam Auster
met Phil Nordell, Francine Lapensée en Jeff Conaway

In de toekomstige wereld is 98,6% van de mensheid gestorven aan een virus. De wereld die overblijft bestaat uit besmette mensen die nog vijf jaar te leven hebben en uit onbesmette mensen (maagden). In de onbesmette wereld, die gecontroleerd wordt door een Japanse vleeshandelaar zijn de vrouwen de waardevolste koopwaar. Omdat de Japanse baas nog één vrouwelijke maagd nodig heeft schakelt hij een premiejager in om in de woestijn naar haar op zoek te gaan.

avatar van Safri
Sjongejonge wat een plot.

Plot klinkt juist wel leuk, maar aan de poster te zien is dit straight tot dvd rommel.