La Regina dei Tartari (1961)

Alternatieve titels: La Reine des Barbares | The Huns | The Queen of the Tartars

Italië / Frankrijk
Avontuur

geregisseerd door Sergio Grieco
met Chelo Alonso, Jacques Sernas en Folco Lulli

Igor, de grote leider van een Tartaren stam, heeft een dorp aangevallen en alle inwoners vermoord. Hij redt wel het leven van een jong meisje Tania. Malok, de leider van de Zwarte Tartaren en Igor's opponent, belooft om de pacten te respecteren zolang Igor in leven is. Tania wordt volwassen en blijft loyaal aan de zijde van Igor die haar is blijven beschermen. Wanneer Igor tijdens een mislukte aanval op de stad Quarizim sterft, verklaart Tania zijn erfgenaam te zijn en eist ze het bevel van de stam op. Maar Malok wil de macht in handen nemen en is bereid daarvoor alle middelen te hanteren...