Slaves in Bondage (1937)

Drama / Misdaad

geregisseerd door Elmer Clifton
met Lona Andre, Donald Reed en Wheeler Oakman

Een corrupte zakenman en diens vrouwelijke partner misbruiken een schoonheidssalon om meisjes te ronselen voor de prostitutie. Het zusje van een van de medewerksters van de salon valt voor de charmes van de zakenman, waardoor haar vriend een actie op touw zet om de prostitutiering op te rollen.

avatar van alexspyforever
Zeker geen slechte film voor zijn tijd. We worden zelfs getrakteerd op wat shows van schaars geklede dames. Dames in lingerie in die periode was zeker geen gewoonte om op het witte doek te tonen. Helaas is het verhaaltje nogal simpel en is er behoorlijk wat overacting en de karakters zijn ook niet interessant genoeg om echt voor mee te leven. Het einde was al helemaal voorspelbaar.