Cheeni Kum (2007)

India
Romantiek / Komedie

geregisseerd door Balakrishnan
met Amitabh Bachchan, Tabu en Paresh Rawal

Buddhadev Gupta (Amitabh Bachchan) is een 64-jarige chef van een restaurant die met zijn 85-jarige moeder woont. Hij is een egoïstische en arrogante man, die maar één passie heeft in zijn leven - koken. Hij is een vrijgezel die nooit verliefd is geweest, totdat Nina Verma (Tabu) zijn restaurant binnenkomt. Ook al is er een heel groot verschil in leeftijd, besluiten zij om te gaan trouwen. Buddhadev moet dan op het traditionele manier haar hand vragen van haar vader, Omprakash Verma (Paresh Rawal), die zes jaar jonger dan Buddhadev is.