Cybernator (1991)

1 stem

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Robert Rundle
met Lonnie Schuyler, Jeff Jenkins en Christina Peralta

Detective Brent McCord raakt verwikkeld in een samenzwering, waarbij cyborgs bedoelt voor oorlogsvoering op hol slaan en aan het moorden slaan. McCord moet zien uit te zoeken waarom de cyborgs op hol slaan, en wie er verantwoordelijk voor is.

avatar van thomzi50
Deze mocht natuurlijk niet ontbreken op deze site, al is het alleen maar wegens de cover.

avatar van Shaky
Typische Troma B-film die zo slecht is dat het van de andere kant ook wel weer een beetje leuk is,...een beetje...
De 'cyborgs' zien er verschrikkelijk slecht uit, zo heeft één gewoon een stukje aluminium folie over zijn oog. Verder is het acteerwerk uiteraard onder de maat en slaat het verhaal nergens op. Toch is dit ook weer zo'n film die je wel afkijkt, althans; ik was wel (enigszins) benieuwd naar wat er nog meer ging gebeuren. 2*