Diggin' for Dollars (2004)

1 stem

geregisseerd door Frederick Alexander
met Big Chill, Big Moe en Lil' Troy

Wanneer Kevin en Paul samen met hun vriend Big Bear naar de stad trekken om daar te kunnen genieten van het uitgaansleven en de knappe vrouwen, hebben ze geen idee van wat hen te wachten staat. Big Bear laat zich verleiden tot een bezoek aan een meisje van de nacht, maar krijgt een hartaanval vooraleer hij de kans heeft iets te doen. Om hem te eren, kopen zijn twee kameraden een loterijticket dat ze vervolgens in de lijkkist stoppen, maar kort daarna ontdekken ze dat het om het winnende biljet gaat! Om hun 35 miljoen dollar te kunnen opeisen, zullen ze echter genoodzaakt zijn om te gaan graven naar dollars..

ben de eerste die een stem geeft aan deze "film" ik hoop voor iedereen dat ik de laatste ben. Wat was dat zeg
0.5 *

beeldkwaliteit was zo slecht en de personages in het begin waren zo slecht dat ik de film na 5 minuten heb uitgezet..