Dark Assassin (2006)

Alternatieve titel: Dark Warrior

Actie / Thriller

geregisseerd door Jason Yee
met Jason Yee, Thomas Braxton Jr. en Sean Conant

Wanneer Derek Wu na vier jaar de gevangenis mag verlaten, gaat hij op zoek naar werk. Wu wil immers zijn leven beteren, maar wordt daarbij gedwarsboomd door de politie, die hem verdenkt van de moord op zijn oude bendeleden. Wanneer ook zijn vroegere misdaadbaas ontdekt dat hij opnieuw in de stad rondloopt, wordt het al snel duidelijk dat Wu de benen zal moeten nemen. De ex-crimineel wil zich deze keer echter rehabiliteren door zowel zijn eigen donkere verleden als de drugsproblematiek, de corruptie en de huurmoordenaars die naar hem op zoek zijn aan te pakken. Tegelijkertijd zal hij de politie moeten bewijzen dat hij onschuldig is....

spannende aktie/thriller van formaat
goede acteerprestaties van jason
prima verhaal

avatar van Rosenrot
wat een slechte film. de actiescènes waren allemaal versneld opgenomen. Nou gebeurd dat meestal maar hier was het te zien. Het acteer werk was een beetje als in GTST. Ik zet niet snel een film af maar wat een bagger zeg zonde van de tijd.

wat een slechte film is dit zeg slecht gefilmd slechte dialogen en wat een nep actie zonde van je tijd.

Een 0,5 lager kon niet en welke mensen hebben ng meer gestemd

avatar van DragQueen
Ik was niet erg onder de indruk van deze b-prent achtige actie film. het verhaal is flinterdun, en nogal gebrekkig gebracht. het acteerwerk is in mijn ogen dan ook ondermaats. en de uitgevoerde actie-scenes zijn zo nep gebracht, dat bij vuurwapen momenten het overgedubte knal-geluid zo dik erop geplakt is... nee, niet overtuigend. de pistolen werden op het moment van afgaan ook telkens buiten beeld gehouden door de acteurs. gehaaid.. maar dikke nep natuurlijk. visueel was de film als enigste pluspunt, best onderhoudend. 1 ster.