Vam i ne Snilos... (1980)

Alternatieve titels: Love and Lies | You Have Not Seen It Even in a Dream... | Вам и не снилось

1 stem

Sovjet-Unie
Drama / Romantiek

geregisseerd door Ilya Frez
met Tatyana Aksyuta, Nikita Mikhajlovsky en Yelena Solovey

Katya (Tanya Aksyuta) en Roman (Nikita Mikhailovsky) zijn twee tieners die verliefd worden, ondanks de tegenwerking van hun ouders. Katya's moeder en Roman's vader hebben jaren geleden iets met elkaar gehad en nu worden ze zelfs buren. Roman's moeder ziet het idee van een mogelijke hereniging van twee oude geliefden niet zitten, zodat zij er ook alles aan doet om Katya en Roman uit elkaar te houden. De kansen keren echter voor Katya en Roman wanneer hun leraar zich met de zaak gaat bemoeien.

avatar van Darbie
'n Film voor de jeugd, dat werd me al snel duidelijk, toch afgekeken vanwege de intrigerende 8 op IMDb.

Zelf kom ik niet verder dan 2 kale sterren.