• 8.662.027 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Simon Cellan Jones

Met onder meer: Thandiwe Newton, Oliver Milburn en Miles Anderson

IMDb beoordeling: 7,8 (98)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot In Your Dreams

Jamie en Clare zijn twee studenten die met elkaar uitgaan op een date. Ze hebben een gezellige avond, ontmoeten wat vrienden en belanden op een feest. Jamie brengt Clare naar huis en wil vertrekken, maar vanwege het slechte weer brengt hij toch de nacht bij haar door. De volgende dag wordt hij gearresteerd voor verkrachting. Wat volgt is een rechtszaak waarin de twee kanten van het verhaal zeer van elkaar verschillen.

Zowaar nog iemand die deze heeft gezien .

Dit is wel een erg aardig goed gemaakte film. Puur toeval dat ik hem zag, maar ik was vanaf het begin geboeid en het einde is gewoon geniaal.

avatar van Mug

Mug

Ja, ik [lang geleden overigens]

Het einde is inderdaad geniaal, eigenlijk is het gehele script uitstekend. Steekt ver boven vele tv-produkties uit.

Mag zeker nog een keer uitgezonden worden, mijn 4 sterren zijn uiterst voorzichtig, een hogere score sluit ik niet uit.

Wat is de waarheid en hoe ga je daar als verdachte, slachtoffer, advocaat en rechter mee om? Eén woordje of één beweginkje maakt een wereld van verschil.