When the Boys Meet the Girls (1965)

Muziek

geregisseerd door Alvin Ganzer
met Connie Francis, Harve Presnell en Domingo Samudio

Danny Churchill (Harve Presnell) is een rijke jongeman, die met liefde de knappe postbode Ginger Gray (Connie Francis) wil helpen. Ginger's vader heeft een ranch in Nevada, die hij door zijn gokschulden dreigt te verliezen aan een bende criminelen. Danny en zijn schoolvrienden bedenken daarom een plan om de ranch om te bouwen tot motel, waardoor Ginger's vader uit de schulden kan komen. Ondertussen wil Danny zijn afkomst voor Ginger verborgen houden, maar dat lukt niet meer wanneer Tess Rawley (Sue Ane Langdon), een ex-vriendin die nog steeds op Danny's geld uit is, plotseling weer opduikt.