Are Parents People? (1925)

1 stem

geregisseerd door Malcolm St. Clair
met Betty Bronson, Adolphe Menjou en Florence Vidor

Meneer en mevrouw Hazlitt besluiten van elkaar te scheiden. Hun dochter Lita zit op een kostschool en is gebroken als ze het nieuws hoort. Ze leest ergens dat ouders vaak weer bij elkaar komen als hun kind in gevaar terecht komt. Ze besluit daarvan gebruik te maken en probeert meerdere keren haar eigen leven te riskeren om het huwelijk van haar ouders te redden.

avatar van Dutchfan
Hoog oplopende emoties in dit museumstuk.
De film is te oudbollig om echt te boeien,maar Betty Bronson is de moeite waard om de film te zien.
Betty is werkelijk een van de meest charmante actrices uit de tijd van de stomme-film.
Acteur Adolphe Menjou was ten tijde van deze film pas 35,hij ziet er echter zo'n 20 jaar ouder uit.