• 8.671.378 stemmen

A Midsummer Night's Dream (1996)

Komedie / Romantiek | 105 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Adrian Noble

Met onder meer: Kevin Doyle, Daniel Evans en Emily Raymond

IMDb beoordeling: 6,3 (376)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot A Midsummer Night's Dream

De Athener Lysander is verliefd op Hermia, maar haar vader wil haar uithuwelijken aan Demetrius. Elfenkonig Oberon draagt zijn trol Puck op ervoor te zorgen dat Demetrius verliefd wordt op Helena, die smoorverliefd is op hem. Puck wil echter chaos veroorzaken en zorgt ervoor dat zowel Lysander als Demetrius verliefd worden op Helena.

Hippolyta / Titania

Theseus / Oberon

Philostrate / Puck

First Fairy

avatar van mgschutze

mgschutze

Heb deze film onlangs gezien, maar het kon mij niet echt boeien. Een verfilming van een toneelstuk is meestal niet mijn ding. Hij was af en toe wel grappig. Maar geen aanrader. 2,5