Bilal: A New Breed of Hero (2015)

Alternatieve titel: Bilal

Verenigde Arabische Emiraten
Animatie / Actie

geregisseerd door Khurram H. Alavi en Ayman Jamal
met de stemmen van Adewale Akinnuoye-Agbaje, Cynthia Kaye McWilliams en Ian McShane

1000 jaar geleden, een jongetje met als droom om ooit een grote krijger te worden wordt samen met zijn zusje ontvoerd en naar een vreemd land gebracht. De nieuwe wereld waarin hij belandt wordt geregeerd door hebzucht en oneerlijkheid. Bilal moet al zijn moed verzamelen om dit te veranderen.

avatar van jerome998
8,4 uit meer dan 12.000 stemmen op IMDb. Maar eens in de gaten houden...

avatar van limelight73
jerome998 schreef:
8,4 uit meer dan 12.000 stemmen op IMDb. Maar eens in de gaten houden...

Hoe kan niemand deze op MM gezien hebben dan??
Ik ga hem even pindakazen.

avatar van jerome998
Ik ben benieuwd, laat even weten wat je er van vindt!

Ik ga m nu kijken

avatar van KOKUSMAKREEL
Halverwege stopgezet... Islam verhaaltje, als atheïst trek ik zweverige geloofsverhaaltjes slecht... Maakt niet uit wat voor godsdienst

avatar van Mootjes
KOKUSMAKREEL schreef:

Dank U wel voor deze nietszeggende comment! Maar als je de film niet hebt afgezien... hoe kan je de film dan wel 'raten'?

Mootjes schreef:

Graag gedaan. Mijn comment is weldegelijk nuttig mijns inziens en gezien de zeer slaap verwekkende eerste helft tòch nog een 2,5... Die kunnen ze maar beter in hun zak steken.