Je Hais les Parents (2006)

België / Frankrijk

geregisseerd door Didier Bivel
met Stéphane Freiss, Carole Richert en Daniel Prévost

Het is al moeilijk genoeg een evenwichtig leven te lijden als een koppel. Het is al helemaal niet makkelijk met drie drukke kinderen die constant in moeilijkheden raken. Bruno en Florence denken eindelijk een goed evenwicht gevonden te hebben tussen het leven als een koppel en het familieleven. Ze hebben echter hun ouders niet meegeteld. Het is nogal moeilijk om nee te zeggen tegen Monique, de moeder van Bruno, als ze vraagt of ze kan blijven logeren nu ze in het gips zit. En hoe kan men nee zeggen tegen Henri, de vader van Florence die net aan de kant is gezet door zijn vrouw. Monique en Henri zijn het nooit met elkaar eens en hebben veel meningsverschillen. En dan bemoeien ze zich allebei ook nog eens met de opvoeding van hun kleinkinderen. Het geduld van Bruno en Florence wordt flink op de proef gesteld door deze twee.

avatar van Nakkie13
Dus, iemand deze gezien?