Going to the Mat (2004)

Familie / Drama

geregisseerd door Stuart Gillard
met Andrew Lawrence, Alessandra Toreson en Khleo Thomas

Jace Newfield heeft een probleem. Los van het feit dat hij blind is en ook nog eens nieuw is op school, denken zijn klasgenoten dat hij een sukkel is. Jace moet dus een manier vinden om geaccepteerd te worden en hij denkt dat meedoen met het worstelteam misschien de oplossing is.

FisherKing
Zodadelijk bij Net 5 op TV !

avatar van riivas
Een Disneyfilm, op IMDB gerated op 7.4/10.
Dat lijkt me wat veel, want de film is van begin tot het einde voorspelbaar. Maar daardoor wel heerlijk feelgood.
Genoeg variatie; weliswaar draait het geheel om worstelen, ook muziek, liefde en het high-schoolleventje komen aan bod. Al met al krikte het mijn eenzame dinertje wel op vanavond
2,5 + (ik schaam me bijna, maar doe het stiekem lekker toch ) 0,5 voor de sexy Andrew Lawrence

avatar van matthijs_013
Het was inderdaad voorspelbaar, maar wel leuk. Het was niet zo fout en bespottelijk als al de andere Disney Channel films, maar duurde wel wat te lang. Ik begon me het laatste half uur flink te vervelen (en het einde zag ik al van verre aankomen).

avatar van moviegirl
een lekere feel good film 2,5*

avatar van Pilcrepus
Het is natuurlijk een standaard feel good, "Wat Je Wil Bereiken Kan Je Bereiken" verhaaltje. Maar zo slecht was het niet.
Het acteerwerk was soms best aardig, en de andere keer weer wat ongeloofwaardig.

Ik laat het maar op 2,5 ster.

IS er misschien iemand die de film heeft opgenomen??? heb hem gemist en zou hem graag een keertje zien.

avatar van selientje
echt leuke film ik was eerst de naam vergeten maar nu weet ik het weer ik ga hem zeker nog een keer huren

avatar van selientje
hij is niet te huren