Tokyo Shikkaku (2006)

Alternatieve titel: Lost in Tokyo

Japan

geregisseerd door Kotaro Ikawa
met Takuya Fukushima, Takahiro Iwasaki en Tomomi

Een in drank verdronken nacht. Twee jonge mannen missen de derde die ze net begraven hebben. In hun studietijd zaten ze samen in een band en toen verdronken ze ook wel eens een nacht. Te veel drank en te weinig vrouwen.

avatar van danuz
Klinkt erg boeiend en de poster is alvast erg mooi. Draait op het IFFR, maar eens kijken of ik daar een kaart voor kan bemachtigen.

avatar van Chr.s
Kaartje hier al binnen. Best benieuwd.

avatar van davidov
Vond het een uitermate teleurstellende film. Niet alleen vond ik het verhaal (zover het er was) niet interessant, maar ook het gebrek aan muziek en redelijk geluid was een minpunt. Het ergste vond ik nog wel het beroerde camera werk waardoor de film voor mij echt onaantrekkelijk was om te kijken. Geinig concept misschien, maar een verschrikkelijke uitwerking. 1.5*

avatar van feanaro surion
De enige reden die ik kan bedenken waarom de maker van deze film eerst cameraman was en nu regisseur is is omdat hij als cinematograpther is ontslagen. De film ziet er namelijk verschrikkelijk uit. En dat is niet het enige: het acteren is slecht, het plot mist(iig in de eerste 45 minuten waarna ik wegliep), de dialogen zijn kut en gaan werkelijk nergens over(en ze waren ook nog eens slecht vertaald), en de film is ook nog eens erg saai. Ik ben blij dat ik halverwege ben weggegaan.

avatar van davidov
feanaro surion schreef:

Ik ben voor het eerst ooit bij een film een paar keer bijna in slaap gevallen, en dat terwijl ik stond te stuiteren van energie die dag... Ben het dus helemaal met je eens.