Monkey Up (2016)

Canada
Familie / Komedie

geregisseerd door Robert Vince
met de stem van Skylar Astin, John Ratzenberger en Caleb Burgess

De pratende aap Monty is het gezicht van de energiedrank 'Monkey Up'. Hij wil graag een echte filmacteur worden. Als de hebzuchtige eigenaar van Monkey Up andere plannen heeft voor Monty, is de jacht geopend. Hij ontsnapt met de hulp van zijn nieuwe familie, de Andrews, samen met zijn apenbroertjes en -zusje. Ze doen Monty beseffen dat beroemdheid en fortuin komen en gaan, maar dat familie er altijd zal zijn.

avatar van schumacher
Goed voor de klein mannen, niks voor volwassenen maar dat kon je al raden.