Final Move (2006)

Thriller / Misdaad

geregisseerd door Joey Travolta
met Matt Schulze, Lochlyn Munro en Rachel Hunter

Dan Marlowe is een ex-politieagent die het psychisch moest afleggen tegen een seriemoordenaar, die geobsedeerd is door schaken. Wanneer detective Krieg wordt gevraagd om een moord in Los Angeles te onderzoeken, roept hij de hulp in van zijn vroegere partner. Alle bewijzen van de moord wijzen naar de seriemoordenaar, die intussen reeds geëxecuteerd is. Samen met FBI-agente Iris Quarrie, die ook aan vroegere zaken van de seriemoordenaar werkte, gaan zij onderzoek uit om de misdaad op te lossen.

Eduard37
Wat een nepfilm. Acteerwerk zeer slecht. Geen aanrader. Totaal geen spanning en een simpel verhaal en een heel simpel einde.

0,5 ster

avatar van hannes64
, Ja...ik kan hier echt geen commentaar op geven.
Gewoon een zeer slechte film.
Maar ja, ze moeten toch iets verdienen

dit klinkt goed.....slecht dus!!!

ga zeker kijken

Vond het maar slaapverwekkend

Trailer zag er goed uit, 't idee is ook niet slecht maar dat acteerwerk en de hele uitvoering :/ ...

avatar van Quentin
Vrij beroerd, maar wel opvallend prima camerawerk.

avatar van Decec
Ik vond niet slechte film, gewoon normaal thrillerfilm...

Klein opgezet tv flimpje. Het verhaal vind ik best interessant, maar de acteurs hebben wel heel erg hun best gedaan om te overacteren.
Wat een bochtwerk was dat zeg.

Ik zou dit verhaal wel eens verfilmd willen zien door een grote regisseur en met andere acteurs. Ik denk wel dat er dan heel wat interessants uit zou kunnen komen.

Dit schaakverhaal redt het nu bij lange na niet bij bijvoorbeeld KnightMoves