Afrika, Mon Amour (2007)

Alternatieve titel: Africa I Love You

Duitsland
270 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Carlo Rola
met Iris Berben, Robert Atzorn en Alexander Held

Berlijn, 1914: Nadat zij ontdekt dat haar echtgenoot een verhouding heeft met haar schoonzus, begint voor Katharina von Strahlberg (Iris Berben) een nieuw leven. Ze besluit hem te verlaten en met diens zakenpartner Arne naar Dar es Salaam in Afrika te gaan. In haar bagage zitten ook wat foto's en documenten die voor haar echtgenoot erg belangrijk zijn.

Meer dan uitstekende productie met werkelijk prachtige locaties en een aangenaam verhaal dat tot het einde blijft boeien.

stinissen schreef:
Net helemaal uitgekeken . Helemaal met U eens !!

avatar van magiclife
Schitterende reeks vind ik dit. Ik heb ook wel wat met Afrika...
Prachtig geacteerd, mooie settings en boeiende story.
Aanrader voor heerlijk genieten.