Restraining Order (2006)

Drama / Thriller

geregisseerd door Reggie Gaskins
met Robin Givens, Reggie Gaskins en Sean Blakemore

Dontae McNeil houdt zielsveel van zijn vrouw Diane en probeert op alle mogelijke manieren een goede echtgenoot te zijn, maar Diane is eenvoudigweg niet gelukkig in het huwelijk. Ze vraagt haar vriend Russel Jenkins om raad, een succesvolle advocaat die ook in de liefde gelukkig is. Naarmate ze elkaar vaker zien, krijgt Dontae het vermoeden dat ze samen een affaire hebben. Als hij Diane hiermee confronteert Diane confronteert, raakt ze in paniek en zoekt ze haar toevlucht bij Russel. Ze ziet nog maar één uitweg: een huisverbod voor haar man aanvragen.