Kiss My Act (2001)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Duane Clark
met Camryn Manheim, Scott Cohen en Alexondra Lee

Samantha, een bardame in een New Yorkse club, zou graag op de planken willen staan als stand-up comedian, maar schaamt zich voor haar omvang. In plaats daarvan schrijft ze teksten voor de knappe, maar niet al te slimme Jenny en doen ze net alsof de teksten ook door Jenny geschreven zijn. Jenny krijgt meer en meer succes en de vraag is: hoe lang kunnen ze de schijn nog ophouden?

avatar van rubberduckie
Net gezien op tv, er was niks anders
Op zich wel een leuke film. Ben blij dat de hoofdrolspeelster ook eens niet een standaard maatje 34/36 is... Verveelde me een beetje in het midden en het eind vond ik erg voorspelbaar. Maar de grappen waren super.

Ik heb de film gister ook gezien. Had er toch wel wat meer van verwacht. Ik vond het geen slechte film maar goed vind ik het ook niet. Soms verveelde het me nogal en had ik de neiging om te zappen.

avatar van tommykonijn
Geweldig slechte film, ik vond hier echt helemaal niks aan, slecht geacteerd ook, ik snap absoluut niet hoe mensen zo'n film kunnen maken ik heb één keer een glimlachje getrokken en verder niks, kortom : bagger!

* (Met kans op verlaaging naar 0.5*)