• 8.231.479 stemmen

Genre: Thriller

Oorsprong: Verenigde Staten / Canada

Geregisseerd door: Harvey Kahn

Met onder meer: Tori Spelling, Victoria Pratt en Tahmoh Penikett

IMDb beoordeling: 4,8 (375)

Oorspronkelijke taal: Frans

Over Hush

"Dirty secret... A deadly obsession."

Nina ziet het voorstel van haar man, Noah, wel zitten om terug naar hun mooie geboortestad te verhuizen. Ze kijkt uit naar het nieuwe begin. Maar ze weet niets af van het bestaan van Callie, Noah's ex-vriendin, die een ongezonde obsessie heeft met haar echtgenoot. Niets kan Callie stoppen om haar man terug te winnen, en ze begint met Nina te imiteren.

avatar van xenne

xenne

was vanavond te zien op WijfTV en ik heb maar es gekeken, ik heb de film hier tenslotte toegevoegd ... niet echt slecht, maar film brengt niet nieuws, geen verrassing - zo standaard als't maar kan zijn, en bovendien ook een niet erg geloofwaardig verhaaltje. omdat hij lekker wegkijkt (zeker in het begin was dat het geval) en omdat de acteerprestaties nog zo slecht niet waren toch nog een 2 voor de moeite

avatar van SylvieterD...

SylvieterD...

ik vond et echt een super geweldige film..

o.a. ook ontroerend

echt een aanrader!!

avatar van jellybean

jellybean

Zeer matige film waarin alle zgn. "thriller" clichés aan bod komen....slecht acteerwerk, ongeloofwaardig verhaal etc.

Deze film is zonde van je tijd, er zijn zoveel betere in dit genre.