Where's the Money, Noreen? (1995)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Artie Mandelberg
met Julianne Phillips, A Martinez en Nigel Bennett

Norreen is een tiener die in de jaren tachtig haar broer en een vriend hielp bij een bankoverval. De overval mislukt; haar broer wordt doodgeschoten en Noreen gaat naar de gevangenis. Noreen denkt dat er nog een vierde persoon bij de overval was betrokken achter de schermen. Het geld verdwijnt spoorloos. Twaalf jaar later, als Noreen de gevangenis verlaat in haar proefperiode, zit iedereen achter haar aan om erachter te komen waar de verdwenen $3 miljoen is; de agent die haar vastzette, een collega in de bakkerij waar ze werkt en een vreemde man die haar achtervolgt. Noreen besluit zelf ook op onderzoek uit te gaan met iemand van de verzekeringsmaatschappij die ook achter het geld aan zit en samen gaan ze op zoek naar de 'vierde persoon'.