The Accidental Witness (2006)

Thriller

geregisseerd door Kristoffer Tabori
met Natasha Gregson Wagner, Currie Graham en Aaron Pearl

Christine Sternwald is een succesvolle carrièrevrouw met een lieve vriend. Haar leven komt op z'n kop te staan wanneer ze per toeval getuige is van een moordpartij in een parkeergarage. De dagen na deze schokkende gebeurtenis krijgt ze het idee dat ze achtervolgd wordt, bovendien wordt ze bijna ondersteboven gereden door een auto. Wanneer ze haar huisgenoot dood aantreft beseft ze dat de moordenaar haar heeft gezien en hij haar uit de weg wil ruimen. Terwijl haar baan en haar relatie op de tocht staan maakt ze zich klaar voor de confrontatie.

orgineel verhaal.. NOT

Dezefilm is zeker goed.
Er zit een goed verhaal in.

KiDD
goed verhaal ,goede film.

avatar van johnrambo
Een filmpje van 12 in een dozijn.
Matig camerawerk, matige acteeprestaties en totaal niet orgineel.
Iets meer als een B-film.
De muziek is hinderlijk op de achtergrond aanwezig.
Inleven in deze film valt zeker niet mee.

Wel afgekeken, dus 2,5 ster

Slecht acteerwerk, slechte cast, slecht verhaal en geen spanning. 1* voor de moeite.

Wel aardig geen topper maar wel leuk tijdverdrijf. 2.5*

Niet echt een aanrader dit . Er zit totaal geen spanning in .

avatar van kleez
johnrambo schreef:
Een filmpje van 12 in een dozijn.
Matig camerawerk, matige acteeprestaties en totaal niet orgineel.
Iets meer als een B-film.
De muziek is hinderlijk op de achtergrond aanwezig.
Inleven in deze film valt zeker niet mee.

Wel afgekeken, dus 2,5 ster

ik zou de film EXACT zo samenvatten!! Kheb de film na 2 keer nog
niet uitgekeken, daarom van mij 2*

Ik vond het een zeer matige film. Slecht gespeeld en vreselijk voorspelbaar. En inderdaad de muziek was om in slaap te vallen. Sloeg echt nergens op! Amper twee sterren.

teigetje37
Matige thriller.
Aardig en meer ook niet.

aardige thriller die bijna nergens echt spannend is
toch niet verrveeld het verhaal is wel aardig

avatar van qwatje
Niet echt een hoogvlieger. Ondanks dat je het idee had dat er best budget is geweest is men niet veel verder gekomen dan de standaard cliche's maar dan behoorlijk matig verfilmd. de regiseur kan zeker nog eerst eens een paar Hitchcock's gaan bekijken.
Ook herken ik de mensen die kritiek op de Soundtrack hebben, soms lijkt het dat ze een paartracks afspelen van een homemade tape met daarop 'spannende geluien' en die te pas en te onpas onder de film zetten. Nee al met al best tegenvallend.

Natuurlijk de film afgekeken, dat is best vol te houden. Het is geen komplete tijdverspilling maar als je de keuze hebt kun je wellicht voor een andere film kiezen

avatar van maus9
Slecht acteerwerk, slechte cast, slecht verhaal en geen spanning. Kortom een draak van een film

avatar van Dying Rose
Tijdens het bekijken van de film dacht ik dat dit een goede film was uit de vroegere jaren. Tot ik zag dat deze film nog redelijk recent is. Het is jammer dat een film uit 2006 nog heel oud oogt.
De acteerprestaties waren bovendien maar povertjes, denk maar aan de scène waarin Natasha Gregson Wagner haar vriendin dood terugvond in haar appartement.
Ik geef de film toch nog een 3 op 5 voor die grote pechvogel genaamt Currie Graham. Ocharme toch, het was zijn weekje niet.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Moordenaar doodt man, vrouw ziet moord, moordenaar wil vrouw. En daarmee heb je in negen woorden het volledige plot van Accidental Witness wel omschreven, het is niets meer. Deze thriller van Kristoffer Tabori is al zo nietszeggend als de pest, maar de uitvoering is ook nog eens oeverloos saai. Anderhalf uur lang kijken we naar karakters van papier-mâché die dialogen uitkramen die in een goedkope soap nog in de vuilnisbak zouden belanden. Het houterige acteerwerk van de acteurs past daar overigens prima bij. Dat alles zou je een thriller als dit nog wel willen vergeven als de film ook maar een beetje spannend wil zijn. Maar ook daar is geen moment sprake van, het blijft een suffe, houterige en karige bedoeling.

1,5 sterren.