• 8.602.921 stemmen

Drama / Horror | 105 minuten

Genre: Drama / Horror

Geregisseerd door: Michael Slovis

Met onder meer: Greg Evigan, Elisabeth Moss en Austin O'Brien

IMDb beoordeling: 4,2 (276)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Spirit

Na de plotse dood van haar moeder verhuist Kelly samen met haar vader Jesse naar New Orleans. Jesse heeft er een prachtig oud herenhuis op de kop kunnen tikken en hoopt dat de nieuwe omgeving zijn dochter zal aanmoedigen om haar leven opnieuw op te pikken. Kelly voelt zich echter niet goed in het huis: ze is ervan overtuigd dat er een geest ronddwaalt. Jesse hecht weinig belang aan haar voorgevoel, maar al snel eisen de mysterieuze gebeurtenissen in en rond het huis hun tol: Kelly raakt in de problemen op school en krijgt ruzie met haar vader omdat ze teveel optrekt met buurjongen Cole.

Jesse O'Conner

Girlfriend #1

Police Officer

avatar van snake1689

snake1689

supeeer alleen jammer dat die niet zo bekend is want julle weten niet wat jullie missen

avatar van horrorjp

horrorjp

snake1689 schreef:

ik mis niks ga hem morgen kijken

snake1689 schreef:

Jij geeft 99% van alle films een 5 dus jij bent niet echt geloofwaardig, bovendien krijgt deze 'prachtige' film op IMDb een 4,3.

Omgerekend is dat hier een 2,15...een signifikant verschil met jou 5 lijkt me.

Ik weet dus wel wat ik mis, ik mis een waardeloze film die zonde van mijn tijd zou zijn.

nightbreed schreef:

Omgerekend is dat hier een 2,15...een signifikant verschil met jou 5 lijkt me.

BIJ WELKE film ik ook maar kijk, overal sta jij bovenaan met een comment.. Ik ken die avatar van je bijna niet meer zien...

Bij de weg.. als hij (of zij) alleen 5 sterren stemt, kan het misschien zo zijn dat diegene alleen op films stemt die hij of zij echt super vindt Of gewoon nog heel jong is.... En als we het over geloofwaardig hebben, Zelf kijk je deze film niet, zodat je niet je "eigen" mening kunt geven, maar je gaat blind af op meningen van anderen... geloofwaardig

[quote]J.Bell schreef:

procentueel gezien heeft nightbreed helemaal gelijk. De mening van Snake is niet echt geloofwaardig. Misschien is hij of zij inderdaad erg jong, maar dat maakt zijn/haar mening juist nog ongeloofwaardiger.

J.Bell schreef:

Ik ga liever af op de gemiddelde mening van de massa dan op de mening van iemand die elke film een 5 geeft.

Als jij liever afgaat op de mening van 1 persoon dan doe je dat toch lekker en als mijn avatar je niet aanstaat dan kom je toch lekker niet meer op deze site.

avatar van renske

renske

Wow, wat ongelooflijk slecht geacteerd, lui script, slechte effecten. Kan ik niet een 0 geven? Nou vooruit, 0,5*. Omdat ik geen keuze heb. Sorry, ik ga deze film niet afkijken, ik meen dat ik genoeg geleden heb en genoeg gezien heb om een evenwichtig oordeel te vellen over deze draak.

[quote]Spetie schreef:

Precies, jij begrijpt het tenminste

renske schreef:

Ik sluit me bij jou aan, ik kan er ook niet meer naar kijken

avatar van judgepaddy

judgepaddy

• 2094 stemmen

hahahahahahahahaaaa, dit is de aller slechtste film die ik ooit heb gezien!!

Oh Neeeee, een blauw licht, whaaaa!

Dit is zelfs geen Cult, gewoon bagger.

nightbreed schreef:

Ik zeg helemaal niet dat ik op de mening van 1 persoon afga. Ik heb deze film helemaal niet gezien. Het ging over een mening van iemand anders... Ik heb mijn eigen mening, als ik een film wil zien dan doe ik dat en als ik hem goed vindt dan krijgt hij een goed cijfer.. En niet alle films en ik zei: misschien is diegene wel heel jong etc etc.

En dat van je avatar, dat was eigenlijk meer als een grapje bedoeld.. (maar het is wel echt zo wat ik zei, je staat bijna altijd overal bovenaan)

maar goed. lekker niet meer op deze site dat gaat me dan weer wat ver.

J.Bell schreef:

maar goed. lekker niet meer op deze site dat gaat me dan weer wat ver.

Zie commentaar van 'Spetie'

Ik sta bijna overal bovenaan???

Simpele rekensom: 1338 berichten in 407 dagen = ruim 3 berichten per dag.

Daarbij komt dat ik bij veel films 2 of meer berichten heb staan, er zijn 47.183 films opgenomen hier, dan kom ik ruw geschat op 1,5% van de films waar ik een commentaar bij heb staan, waarvan 99% oude berichten zijn dus bij 0,15% van de films zal ik op de eerste pagina staan en dat is heel ruim geschat want als jij me 71 films kunt noemen waar ik bij de eerste 3 berichten sta (ja ik mats je want jij zei bovenaan) dan vind ik je een hele knappe meid.

Slap gelul dus.

avatar van Danny2379

Danny2379

echt eng is ie niet maar ach ik ben niet zo makkelijk te vervelen.

En mensen,loop elkaar niet zo af te zeiken..

Respecteer elkaars mening..

Als een jongen steeds hoge punten geeft laat m lekker en dan kijk jij toch niet naar hem.

Zie commentaar van 'Spetie'

Ik sta bijna overal bovenaan???

Simpele rekensom: 1338 berichten in 407 dagen = ruim 3 berichten per dag.

Slap gelul dus.

Ok, slap gelul bij een slappe film. Bespaar me die sommen want, ook al ben ik een knappe meid, mijn hobby is echt niet rekenen en ik zie alleen maar blablablablablabla staan dan...

Het viel me gewoon op, klaar, dat kan toch? Ik vond het alleen maar grappig, dacht ik, damn, heb je hem weer...

avatar van Thomas83

Thomas83

Matige tv-film. Het verhaal is nogal standaard en in al zijn simpelheid zelfs nog vrij slecht uitgewerkt ook. En zelfs de filmtitel is afgezaagd.
De acteerprestaties zijn ook matig, al is het meestal niet zo storend. Maar op momenten wordt het wel tamelijk gênant.
In de film gebeurt ook nog weinig, en hij is zowel niet aangrijpend als eng. Ook zijn de geluidseffecten etc onder de maat. De film steekt nergens ook maar boven doorsnee uit en dan is 105 minuten een lange zit. Vooral de flashbacks zijn een verschrikkelijk. Vreselijk kleffe en zoete scènes die moeten laten zien hoe erg dochter haar moeder wel niet mist en hoe tof haar moeder wel niet is ("your mom is so cool!".
Het einde van de film is afschuwelijk. Die emotionele confrontatie is ook wel heel slecht en slordig afgeraffeld. Maar het is dan wel weer een einde dat bij de rest van de film past, gewoon een duidelijke onvoldoende.
Horror kun je deze film trouwens zeker niet noemen, ook al komt er een spookhuis in voor. De film is geen moment eng en lijkt ook niet gemaakt zijn om bang te maken.

avatar van Knisper

Knisper

Wat een goede reactie zeg; zo kom je echt intelligent over.

avatar van horrorjp

horrorjp

zo krijgt deze film nog heel wat aandacht

Knisper schreef:

Wat een goede reactie zeg; zo kom je echt intelligent over.

Dat was om aan te geven dat de discussie saai wordt net zoals jou zinloze reaktie (nu) aan het einde van een discussie die niet bepaald getuigd van intelligentie

Ik geef jou het laatste woord zodat je weer lekker kunt slapen.

Spetie

Kom op mensen. Laten we het leuk houden. J.Bell ziet het als geintje, dus Nightbreed ga er niet te serieus op in ook al heb je misschien gelijk.

Wat ik nog wel wil zeggen is dat onzin stemmen (want ik zelf heb het idee dat snake de film helemaal niet gezien heeft = een aanname, weet ik , maar toch) mensen kunnen irriteren, dus daarin kan ik Nightbreed best begrijpen. Bovendien begon zijn eerste commentaar met een .

Maarre ik begrijp dat ik aan de film zelf niets gemist heb

@ Spetie

Nee je hebt niets gemist, na een paar minuten wist ik al dat een 0,5 nog te veel was voor dit misbaksel.

Waren we trouwens maar allemaal zo nuchter en helder van geest dan jij bent, dan zou ik wat minder hoeven reageren op van die dubieuze berichtjes.

Hulde aan jou

avatar van P8rb

P8rb

Nja, zo enorm slecht was deze film nou ook weer niet. Kon er mee door, maar was allemaal wel een beeeetje flauw. 2 sterren.

erpmans

omdat jullie elkaar allemaal opnaaien om de film een lage score te geven geef ik nu 5 sterren

Zo slecht was de film niet!

erpmans schreef:

Zo slecht was de film niet!

erpmans

[/quote] Weet niet heb de film niet gezien, maar jou reden is echt belachelijk om een film vijf sterren te geven.[/quote]

Willem80

Wat een ongelovelijk waardeloze film !!!

0,5 is nog een half te veel !!!

erpmans

Eigenlijk wel, maar een film van 2.5 á 3 sterren hoort niet een gemiddelde van 1.3 te hebben...[/quote]

Ja ik zet m terug, het interesseerd met eigenlijk geen fuck..

avatar van james hetfield

james hetfield