A Matter of Justice (1993)

Alternatieve titel: Final Justice

1 stem

Drama / Thriller

geregisseerd door Michael Switzer
met Patty Duke, Martin Sheen en Alexandra Powers

Een naïeve jonge soldaat laat zijn familie schrikken, wanneer hij voor verlof terugkeert naar huis met een oudere vrouw en hij haar voorstelt als zijn echtgenote. De moeder van de jongeman keurt de verhouding sterk af en spoort hem aan om te scheiding, maar hij is verblind door de liefde. Hun huwelijk stort in elkaar, maar voordat hun echtscheiding definitief is wordt de jongenman op afschuwelijke wijze vermoord. Overtuigd dat het de schuld van zijn vrouw is, begint voor zijn moeder een ware individuele kruistocht om de vrouw terecht te stellen en rechtvaardigheid te brengen.