Manson's Lost Girls (2016)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Leslie Libman
met Mackenzie Mauzy, Jeff Ward en Eden Brolin

'Manson’s Lost Girls' volgt Linda als ze voor het eerst arriveert bij de schijnbaar idyllische Spahn Ranch hippie gemeenschap waar ze met open armen wordt ontvangen. Verleid door de levensstijl van vrije liefde van de groep, waant ze zich in een ideale wereld. Wanneer ze met Manson op begint te trekken, verzeilt ze al snel in allerlei criminele activiteiten, waaronder het inbreken in luxueuze woningen. Met tegenzin wordt ze een medeplichtige in Manson's 'Helter Skelter', een door drugs aangewakkerde moordpartij waaronder de brute moord op actrice Sharon Tate.

avatar van jippie2010
Geforceerd drama waar elke vorm van nuance ontbreekt.
Vervalt in clichés en mist daardoor overtuiging.
Acteerprestaties zijn wisselvallend en vaak onvoldoende.
Ondanks de 87 speelminuten een lange zit. *2.0

avatar van Aapje81
Redelijke tv film over de capriolen rondom Charles Manson verteld vanuit het perspectief van een van zijn volgers. Nergens vernieuwend of schokkend maar wel oerdegelijk uitgevoerd en nergens vervelend. Het einde kwam redelijk abrupt maar verder keek het allemaal lekker weg.

Gemiddeld.